top of page

אדריכלי שימור במרכז

כאשר מעוניינים לבצע שחזור או שימור של מבנה ישן בתל אביב או באחת הערים האחרות במרכז הארץ יש לשכור למטרה זו את שירותיו של אדריכל שהוא מומחה באופן ספציפי לנושא זה. ביצוע פרויקט שימור אינו דומה למיזם של בניית מבנה מגורים, מבנה משרדים, או הקמת מבנה ציבורי לתיאטרון.

אדריכלי שימור באזור המרכז

לפני כל פרויקט של שימור מומלץ לעבור על רשימת אדריכלי שימור במרכז ולקבל המלצות וחוות דעת על כל אחד מהם. כל פרויקט הוא עולם בפני עצמו ואין שני פרויקטים בתחום השימור שהם זהים. כל מבנה שימש למטרה אחרת כמו מרכז תרבותי, בית מלון, מבנה מגורים, מפעל, משרד וכו'. לכן פעולות השימור שבו הן ייחודיות.

לכן כאשר נפגשים עם אדריכלי שימור במרכז מוודאים את הידע המקצועי הספציפי של כל אחד מהם כדי שהוא יוכל למלא את התפקיד המרכזי בפרויקט המתגבש. מעבר לכך קיימת חשיבות רבה לעובדה שאיש מקצוע זה מכיר את ההתנהלות מול גורמי המפתח ברשויות כמו בעירייה של עיר זו ועם אנשי המועצה לשימור אתרים, כדי לקדם את ההליכים הנדרשים וכך הפרויקט ירקום עור וגידים.

פרויקטים מקצועיים בליווי אדריכלי שימור

חברת הטייח והטיח פועלת כבר שנים בתחום השחזור והשימור בישראל. מאחוריה עשרות פרויקטים מוצלחים שזכו לתהודה רבה לאור העבודה המיומנת והמדויקת בכל אחד מהם. וותיקי העיר נהנים להגיע למקומות האלו ולהסתכל עליהם בנוסטלגיה, כיוון שכל אבן וכל אריח מזכירים להם מראות מהעבר.

בכל אחד מהפרויקטים הללו פעילים אדריכלי שימור במרכז אשר מכינים את התוכנית האדריכלית בכל אחת מקומות המבנה, בדירות, במשרדים או באולמות על פי השימוש שהיה בבניין זה בעבר. אדריכל שעוסק בנישה מיוחדת זו אמור להיות בקיא ביותר בכל האפשרויות ובעל יצירתיות יוצאת דופן. במקרים רבים עליו להמציא שיטות חדשניות כדי להגיע למטרה הנדרשת ואין זה פשוט כלל.

אך אפשר לראות את כל הפרויקטים המוצלחים של הטייח והטיח ולהבין שהשמיים הם הגבול. כאשר מעוניינים להצליח במיזם מסוים מבצעים סיעור מוחות ובסופו של דבר בחשיבה של המהנדסים, אדריכלי שימור במרכז ואנשי מקצוע נוספים מוצאים את הדרך המיטבית להשלמת הפרויקט שהוא חשוב ביותר להדגשת ההיסטוריה של העיר.

אם אתם מעוניינים לבדוק היתכנות של פרויקט מסוג זה במבנה הקיים ברשותכם, השאירו את הפרטים שלכם ואחד מאנשי הצוות שלנו ישוחח אתכם בהקדם, כדי לבדוק את הנתונים ואת מלוא האפשרויות.


חברת הטייח והטיח מתמחה במסגרת השירותים של:

23 views
bottom of page