top of page

מבנים ואתרים לשימור ברמת גן

בין כל תאוצת הבנייה של השנים האחרונות, הבניינים הגבוהים והחדישים, יש גם מקום לטיפוח של מבנים ואתרים לשימור ברמת גן. יש כללים מהו בניין לשימור ויש גורמים המחליטים איזה אתרים ספציפיים יש לשמר ואיך מבצעים את התהליך ואת השיפוץ.


ההחלטה והביצוע


הדרישה ההולכת וגדלה לדיור ומרכזי עסקים גורמת להאצה בבנייה בעיקר בערים שבמרכז הארץ, עם זאת ערים רבות מבינות את חשיבותם ההיסטורית של מבנים ואתרים לשימור בערים השונות. מבנים בעלי ערך היסטורי כזה או אחר הם משמעותיים למורשתה של העיר ומעלים את ערך הנדל"ן בסביבה כולה. על המבנים ואתרים לשימור ברמת גן מחליטה ועדה עירונית במסגרת תוכנית שלמה של תכנון שימור וטיפול העיר ומטרתה לקבוע יחד עם הוועדה לשימור מבנים על נהלים כיצד לבצע את השימור ואת הטיפוח.


לא רק תל אביב וירושלים


מקובל לחשוב כי רק בערים המרכזיות ישנם אתרי מורשת ומבנים לשימור אך למעשה כל עיר צריכה לקבוע לעצמה מהם אתריה החשובים וההיסטוריים ולדאוג לטיפוחם. מבנים ואתרים לשימור ברמת גן הם לדוגמה קולנוע אורדע, בניין המשטרה, בית קריניצי ועוד. גם אם למבנים אלה אין תפקיד חשוב בהיסטוריה של המדינה או של ישראל, הרי שהם חשובים להיסטוריה המקומית של רמת גן ויקרים ללב תושביה הוותיקים.


עלות מול תועלת


אחת השאלות הגדולות בתחום מבנים ואתרים לשימור ברמת גן ובכלל היא אם זה פוגע בנכס, אם זה משתלם לבעלי העסקים והתשובה היא שלמרות עלויות השיפוץ והטיפוח של מבנה לשימור שבהן נושא בעל הנכס, לטווח הרחוק ערך הנכס עולה ויחד אתו עולה ערך הנדל"ן בסביבה כולה.


איך מבצעים שימור מבנים


לצורך שיפוץ וטיפוח מבנה שנועד לשימור מומלץ ליצור אתנו קשר, כיוון שחברת הטייח והטיח מתמחה בתחום מבנים ואתרים. אנחנו פועלים על פי הנהלים והנחיות המדויקות של הוועדה לשימור אתרים שלפיהם יש לבצע את כל התהליך. החברה מתמחה בכך מקצועית ומעודכנת בכל הנתונים ואנשי המקצוע יודעים כיצד לפעול ואילו אישורים עליהם לקבל ובאיזה תקנים עליהם לעמוד.


אם ברשותכם מבנה או אתר שנמצא בין מבנים ואתרים לשימור ברמת גן שאושרו על ידי העירייה, תוכלו ליצור קשר עם הצוותים המיומנים של חברת הטייח והטיח. אנשי החברה ילוו אתכם לאורך כל התהליך, ייעצו וישפצו עבורכם במקצועיות וביצוע עבודה נקייה ומרשימה.


התוצאה הסופית תהיה דומה מאד לתמונות הישנות והאותנטיות של המבנה הייחודי.


תוכלו להתרשם ממגוון השירותים שלנו:

104 views
bottom of page