top of page

מבנים ואתרים לשימור גבעתיים

אם אתם גרים בעיר הולדתכם או שאתם חוזרים אליה לביקור, אתם בוודאי שמים לב לשינויים שעובר המקום. ההתפתחות והקדמה מחייבות שינויים אבל לצד אלה חייבים לזכור גם לטפח ולשמור על העבר ועל ההיסטוריה.


מבנים ואתרים לשימור


מבנים ואתרים לשימור גבעתיים כמו במקומות אחרים לרוב שייכים לבעלות פרטית אך העירייה עושה בהם שימוש או שבעבר שימש המקום לפעילות ציבורית או משמעותית לעיר. עם השנים המבנים והאתרים מתיישנים, מתפרקים ואפילו הופכים למסוכנים לציבור מבחינה בטיחותית. בעלי הנכס לא תמיד מעוניינים בפרויקט של מבנים ואתרים לשימור ומעוניינים להרוס את המבנה ובמקומו לבנות נכס שיניב להם רווחים.


פעמים רבות מדובר במבנים ואתרים לשימור גבעתיים שמתבצעים בהם פרויקטים על ידי חברת הטייח והטיח, והמבנים הם בעלי ערך היסטורי או עירוני רב. במקרים מסוימים המועצה לשימור אתרים ישראל מכריזה על הנכס כראוי לשימור ולעתים העיריה מעוניינת בשימורו. כדי לעודד בעלי נכסים לשמר מבנים ואתרים העיריה מציעה לבעלי הנכס לבצע בו שימור ובתמורה לפרויקט השימור, בעליו יקבלו שטח אחר שבו יוכלו לבנות נכס אחר.


שימור מבנים בעיר גבעתיים


מבנים ואתרים לשימור גבעתיים הם לרוב מבנים מרכזיים בעלי משמעות כמו הקולנוע הראשון ביישוב, בית הספר או בית הכנסת הראשונים, מבנה שהתרחש בו אירוע מסוים וכן הלאה. שימור ושיפוץ של אתרים כאלה לרוב מאדיר את נראותו של האזור כולו והוא הופך לאטרקטיבי עבור תושבי העיר ומבקרים מבחוץ, תיירות שמועילה לעיר ואף מכניסה כסף לקופת העיר.


לפני שמתחילים בהליך של מבנים ואתרים לשימור גבעתיים חשוב להבין האם יש לפרויקט תקציב מטעם העיריה, האם המועצה לשימור אתרים בישראל מכירה בנכס כאתר לשימור, מה הדרישות וההנחיות לשימור, באילו תקנים צריך הנכס לעמוד ואלו אישורים נדרשים לבעל הנכס להליך השימור.


חשוב להבין כי מעורבים פה גורמים רבים ולעתים הבירוקרטיה עלולה להיות מורכבת. לכן המגמה היא להיעזר בשירותים של חברה מקצועית שכבר התנסתה בביצוע פרויקטים כגון אלה, מכירה את הנדרש ממנה, עובדת באופן מקצועי, בטיחותי ותלווה אתכם לאורך כל תהליך השיפוץ עד לקבלת האישורים הדרושים.


חברת הטייח והטיח היא חברה בעלת ניסיון רב בהליכי שיפוץ מבנים ואתרים לשימור גבעתיים והסביבה. באתר תוכלו לראות פרויקטים קודמים, לקרוא על התהליך ומה חשוב לדעת. תוכלו להשאיר לנו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו ישוחחו וילוו אתכם לאורך כל תהליך שיפוץ המבנה היוצא דופן שלכם.


תוכלו להתרשם ממגוון השירותים שלנו:

54 views
bottom of page