top of page

שיפוץ מבנים לפני ואחרי

מה מצב הבניין שלכם כרגע? האם ישנם נזילות ודליפות? צבע מתקלף? בטון חשוף? חדר מדרגות חשוך ולא נעים? האם אתם רוצים להעלות את ערך הנכס שלכם?

Cracked Concrete Wall _edited_edited.png
Cracked Concrete Wall _edited_edited.png

האופציה של שיקום מבנים

ההרגשה של שיפוץ מבנים לפני ואחרי היא הרגשה שונה לחלוטין, בניין מוזנח ולא נעים ואולי אף מסוכן בטיחותית הופך לבניין מואר, צבעוני, נעים ובטוח.

בתים רבים בארץ אשר נבנו מאז קום המדינה הגיעו למצב שהם כבר רעועים. ייתכן שאתם ודיירים נוספים בבניינכם רואים את מצב הבניין ומחליטים לעשות משהו בעניין ולפנות לאחת החברות בתחום לפני שמצב הבניין יחמיר עד כדי כך שהדרישה תגיע מהעירייה בשל היות המבנה מסוכן.

 

במקרה כזה יוצא צו לדיירים עם הדרישה לתיקון הליקויים ובאם לא יצליחו לעשות כן, ינקטו נגדם צעדים משפטיים וקנסות. כדי לבטל את הצו יהיה עליהם לקחת חברה שתשפץ את הבניין ולהחתים את מהנדס העירייה שכל הליקויים תוקנו. גם אז יכולים להיות עיכובים מצד העירייה, עד כדי תביעת הדיירים את העירייה באופן אזרחי, אז למה לא להקדים ולטפל בזה מבעוד מועד וליהנות מבניין נעים כבר עכשיו.

איך נראה תהליך שיפוץ מבנים לפני ואחרי?

שיפוץ בניין ישן הוא תהליך ארוך והשגת הסכמה בין כל הדיירים אינה פשוטה תמיד, לכן יש לוודא שכולם מוכנים למשימה. כדי להתחיל את השיפוץ נדרשת הסכמה של 66% מדיירי הבניין, זה הוא לא חלק פשוט שכן אי אפשר לחייב דייר להשתתף בשיפוץ, גם לא ועדת העירייה.

 

השלב הבא הוא מציאת קבלן מקצועי ואמין, עם ניסיון ומוניטין מוכחים בתחום, עם עדיפות לקבלן מורשה שראיתם את עבודות שיפוץ מבנים לפני ואחרי שהוא ביצע והתרשמתם לטובה.
 

לאחר בחירת הקבלן תדרשו לקבל בעזרתו את היתרי הבניה בהתאם לצרכי הבניין ולאיך שאתם רוצים שיראה בניינכם המחודש. שינויים במראה הפנימי של הבניין כמו חדרי מדרגות, איטום סדקים ושיפוץ הלובי אינם דורשים היתר, אך שינויים חיצוניים דורשים היתר ובירור מול הרשות המקומית ותקנותיה. זמן ההמתנה הסטנדרטי להיתרים הוא בין חצי שנה לשנה וחצי.

תהליך העבודה של שיפוץ מבנים

ברובד החיצוני:

שיקום הקירות - קילוף טיח, טיפול בחלקי ברזל, טיח חדש ועבודות גמר

 

ברובד הפנימי:

החלפת תשתיות, ריצוף, חיפויי קרמיקה, טיפול בשלד ובמבנה ההנדסי, שבילי גישה וחניה, חדרי אשפה, מחסנים, מקלטים, גז, הוספת מעלית ושדרוג הלובי, אינטרקום ודלתות הכניסה.

 

נשמח לעמוד לשירותכם, השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם עם הצעה של שיפוץ מבנים לפני ואחרי.

מוזמנים להתרשם ממגוון השירותים שלנו:

שיקום מבנים

שימור מבנים

שיפוץ מבנים

שיפוץ חזיתות

הסרת צו מבנה מסוכן

bottom of page