top of page

אדריכל שימור בתל אביב

בתחום האדריכלות ישנם מגוון עשיר של אדריכלי שימור בתל אביב. רובם מבצעים פרויקטים שונים בעיר לשימור הבניינים ואתרי מורשת בעלי רקע היסטורי.

נושא שימור מבנים הפך לפופולרי רק בעשורים האחרונים בעולם, ובשנים האחרונות תפס תאוצה רבה גם בארץ ישראל. מכיוון שהארץ שלנו עשירה מאוד בתקופות היסטוריות שונות, לשם שמירת התרבות, אדריכלי שימור בתל אביב מבצעים פרויקטים רבים לשיקום ושימור מבנים.

איך בוחרים אדריכל שימור בתל אביב?

עבודת שיקום ושימור מבנים הינה עבודת אומנות מאתגרת מאוד, אשר דורשת לא מעט הבנה וניסיון בתחום. התמחות זו היא מאוד חשובה על מנת להגיע לרמת דיוק הכי גבוהה ככל הניתן, ולהעניק למבנה המשך קיומו בצורה הכי מקורית שלו ובטוחה.

אדריכלי שימור בתל אביב חייבים להיצמד למקורו ההיסטורי של המבנה ולדייק בכל פרט אפילו הכי קטן, כמו אלמנטים שונים של ציורי קיר, זכוכית, נגרות עץ, טיח מרצפות ועוד. רק בסיום פרויקט השימור ניתן באמת לראות ולהרגיש את האווירה אשר הייתה למבנה הזה שנים רבות קודם לכן.


פרויקטים של הטייח והטיח

כחברה וותיקה בתחום השימור ושיקום מבנים ניתן להתרשם ממגוון הפרויקטים שלנו אשר בוצעו ברחבי תל אביב והארץ. לדוגמא:

  • פרויקט לשימור מבנה בנחלת בנימין 25 פינת גרוזנברג, בית צרנוב.

  • מלון בוטיק עלמה שבתל אביב, אשר בעבר היה מבנה מגורים אשר נבנה בשנת 1925 על ידי יחיאל הלל זומבך.

  • אלנבי 19 מבנה מגורים אשר גם הוא עבר שיקום ושימור. הבניין הוקם בשנת 1926 ותוכנן על ידי האדריכל יצחק שוורץ.

  • מכון שכטר שבתל אביב השוכן במושבה הגרמנית. המבנה נבנה בתחילת המאה ה-20 על ידי משפחת לורנץ.

התמחות של חברת הטייח והטיח

חברת הטייח והטיח מתמחה בביצוע פרויקטים לשימור ושחזור אומנותי של בניינים הסטורים ובשימור ושחזור של דלתות ותריסי עץ ופיתוחים מברזל.

במהלך עבודות השימור כל כך מיוחדות, אנו משתדלים לחוות את ההיסטוריה של המבנים ולהתחבר אליהם ברמה הרגשית דרך האומנות שלנו. אז אם גם לכם חשוב לשמור על ההיסטוריה של המבנה שלכם ולעביר את התרבות לדורות הבאים, תפנו לחברת הטייח והטיח שימור מבנים ואתרי מורשת.

13 views
bottom of page