top of page

שיפוץ מבנים חיצוניים

שיפוץ מבנה הוא טיפול מקצועי במראה הפיזי של המבנה וכן שיפור תפקודו כך שישרת בבטיחות את דייריו.

 

השיפוץ יכול להתבצע עקב סיבות שונות, כמו סדקים וצורך באיטום, כדי לשפר את הבידוד במבנה ובנוסף לכך כדי להעניק נראות חדשה ומודרנית לכל המעטפת של המבנה.

Cracked Concrete Wall _edited_edited.png
Cracked Concrete Wall _edited_edited.png

שיפוץ בניינים חיצוני

מבנה חיצוני הוא החזית הנראית ראשונה לעיני עוברים ושבים ולכן חשוב שהוא ייראה יפה ואסתטי.  לרוב החזית עשויה מלבנים, אבן או בטון.

 

החומרים אלה קשים לתחזוקה ולכן יש לבצע שיפוץ אחת לכמה שנים. אנשי מקצוע אשר מיומנים בסוג זה של עבודות מבצעים זאת על פי תוכנית שתואמה מראש וזאת כדי לכלול את כל העבודות הנדרשות על פי הסדר הנכון.

העובדים המומחים מבצעים זאת באמצעות עמידה על הפיגומים על ידי טיפול מאסיבי בכל נקודה שיש צורך לטפל בה, או לחלופין באמצעות סנפלינג על ידי עובדים שהם בעלי רישיון לעסוק בכך.

יתרונות וחסרונות של שיפוץ מבנים חיצוניים

היתרונות של שיפוץ מבנים חיצוניים הוא בכך שמטפלים בכל הליקויים הקיימים, בדרך כלל נעזרים בחברה קבלנית שיש עליה המלצות מעולות ועובדיה מבצעים את כל העבודות הנדרשות על פי כתב הכמויות. המהנדס של הפרויקט עוקב אחר ביצוע העבודות בפועל ומאשר כי הן בוצעו כראוי.

בתום השיפוץ, יש הבדל מהותי ברמת הבידוד של הקירות החיצוניים ולכן יש שיפור משמעותי באיכות החיים של הדיירים, אשר לפני כן סבלו מקור עז בימים החורפיים ומחום עצום בימים הקיציים.

החסרונות של שיפוץ בניינים חיצוני שהוא נמשך זמן רב, כיוון שיש לבצע בו הרבה סוגים של עבודות. יש מקרים שבהם היקף העבודה הוא משמעותי מאד ולכן יש צורך לסגור את המבנה לפרק הזמן של השיפוץ.

כדי לשפץ מבנה חיצוני בבניין שיש בו בעלי נכסים רבים, יש לקבל את הסכמתם,  לאחר מכן בוחרים קבלן ובהתאם להצעת המחיר העלויות הכספיות מתחלקות בין כל בעלי הנכסים.

 

לעיתים יש משפחות שמתנגדות למהלך שיפוץ מבנים חיצוניים ולכן נזקק זמן רב כדי לשכנע אותם בחשיבותו של מהלך זה כיוון שמדובר בנושאים אקוטיים ובטיחותיים, כאשר לדוגמה חלק מהחיפוי של המבנה נופל למטה ועלול לפגוע בעוברים ובשבים.

ההתנהלות הזו בין הדיירים מעכבת במקרים רבים את תחילתו של הפרויקט. לכן לעיתים נדרשת התערבות של מהנדס העיר כדי לקדם תהליכים.

אם אתם מעוניינים לבצע שיפוץ מבנים חיצוניים, השאירו פרטים באתר ונשוחח אתכם בהקדם.

מוזמנים להתרשם ממגוון השירותים שלנו:

שיקום מבנים

שימור מבנים

שיפוץ מבנים

שיפוץ חזיתות

הסרת צו מבנה מסוכן

bottom of page